پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع انگيزش و پاداش

پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع انگيزش و پاداش

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع انگيزش و پاداش
دانلود رایگان پاورپوینت انگيزش و پاداش
دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی
تعریف انگیزش
فرآيند انگيزش
نظريه‌هاي اوليه انگيزش
نظريه سلسله مراتب نيازهاي مزلو
نظريه X و Y مك گريگور
فرضيات نظريه X و نظريه Y
تئوري‌هاي نوين انگيزش

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع انگيزش و پاداش

در قالبpptx  و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف انگیزش

فرآيند انگيزش

نظريه‌هاي اوليه انگيزش

نظريه سلسله مراتب نيازهاي مزلو

نظريه X و Y مك گريگور

فرضيات نظريه X و نظريه Y

تئوري‌هاي نوين انگيزش

چگونه درون داده‌ها و پي‌آمدها بر انگيزش اثر مي‌گذارند؟

نظريه برابري

نظريه انتظار ويکتور روم

مسائل جديد در انگيزش

آيا پرداخت به كاركنان بايد برمبناي ساعت كار يا عملكرد شغلي باشد؟

چگونگي برنامه‌هاي سهيم‌شدن كاركنان در مالكيت سازمان بر انگيزش

آيا مديران مي‌توانند موجب انگيزش كاركناني شوند كه حداقل دستمزد را مي‌گيرند؟

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم کتاب مبانی مدیریت تالیف استیفن پی رابینز و دیوید ای دی سنزو ترجمه دکتر سید محمد اعرابی با عنوان ” انگيزش و پاداش” می باشد که در حجم 19 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

  • خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر

    خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب روش شناسی علوم اجتماعی ماکس وبر به تعداد 38 صفحه pdf مناسب مرور سریع و جمعبندی امتحانات  …

  • پرسشنامه بررسی نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری

    پرسشنامه بررسی نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد دانش مشتری پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه نقش سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه دانش مشتری پرسشنامه ایجاد دانش مشتری…

  • بررسی وجوه اشتراک و افتراق دفاع مشروع در قانون مجازات جدید و قدیم و نظر فقها

    بررسی وجوه اشتراک و افتراق دفاع مشروع در قانون مجازات جدید و قدیم و نظر فقها پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه دفاع مشروع در قانون…

  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش

    پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش پروپوزال ساختار سازمانی پروپوزال مدیریت دانش تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در شرکتها استقرار مدیریت دانش در شرکتهای فعال شهید رجائی پروپوزال…

  • پایان نامه رشته حسابداری با عنوان كنترل داخلی در حسابداری

    پایان نامه رشته حسابداری با عنوان كنترل داخلی در حسابداری كنترل‌های داخلی اداری كنترل داخلی در حسابداری طراحی یك سیستم داخلی دانلود پایان نامه كنترل داخلی در حسابداری دانلود پروژه كنترل داخلی در حسابداری دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود…

  • مبانی نظری فریب در ازدواج

    مبانی نظری فریب در ازدواج مبانی نظری فریب در ازدواج دانلود مبانی نظری فریب در ازدواج پیشینه تحقیق فریب در ازدواج ادبیات نظری فریب در ازدواج فصل دوم پایان نامه فریب در ازدواج مبانی نظری و پیشینه تحقیق فریب در…

  • تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی

    تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی حقوق محيط زيست در اسلام خط مشی گذاری زیست محیطی سوابق زيست‌محيطي ایران تبيين رويکرد اسلام به موضوع محيط زيست ويژگيهاي خاص زيست محيطي ايران رويکرد اسلامي ايراني به…

  • بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان

    بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان موفقیت پروژه مدیریت پروژه فن آوری اطلاعات سیستم های اطلاعاتی بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان عوامل موفقیت و شکست فناوری اطلاعات در سازمانها عوامل موفقیت…

  • 76سخن ارزشمند درباره موفقیت از بزرگان

    76سخن ارزشمند درباره موفقیت از بزرگان 76سخن ارزشمند درباره موفقیت از بزرگان موفقیت سخنان ارزشمند بزرگان بزرگان موفقیت رفتن به سایت اصلی در این مقاله میزان انگیزه شما را بهتان نشان می دهد تا برای اینده خود برنامه ریزی بهتری…

  • بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی

    بررسی مقایسه ای عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق بانکی از منظر مشتریان و ارائه راهکارهای پیشنهادی پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق…